Snart nytt år

Nu är julen över och snart hela året. Det är konstigt att så fort julaftonen är över så börjar man längta efter våren. Man vill ha tulpaner, varm sol, snödroppar och ljusa gardiner! I helgen ska jag nog städa bort julen, lite tidigt men det känns lättare att göra det nu medan jag är pigg, hyfsat rörlig och innan bebisen kommit. 
Jag ska nog köpa tulpaner nästa vecka också😃

En vecka kvar på bakning av bebis, sjukt.... Men det kan lika gärna vara 21 dagar. 
Jag och Ronnie har planerat att söndag kväll- natten till måndag är en bra dag för att han ska komma. Så får vi se om det blir så 👏👶Hoppas han lyssnar 💙

Lite snö har vi ju fått iaf, ca en minus är det bara men igår blåste det så att man trodde man bodde på Antarktis! Katterna vill gärna inte gå ut nu, tyvärr får dom lite väl mycket energi till att busa här inne då... 

Idag känns som en ganska seg dag, hoppas Ronnie inte har nåt att göra så han kommer hem supertidigt! ☺️ Så kan vi hitta på nåt kul. 
Imorgon - nyårsafton, har vi inget planerat. Blev bjudna till min kompis Anna men vi tackade nej. Tråkiga vi. Men det känns jobbigt att klä sig fin, jag känner mig ändå inte fin. Sen ska man försöka hålla sig vaken till ett.. Då får jag nog sova halva dagen 😜
Så vi gör som förra året, lagar mat bara vi två, ser nån film, somnar en stund om vi känner för det, spelar spel... Lugnt och mysigt.
Sen blir det tydligen 2016, året då vi blir föräldrar ❤️ 

Nu ska jag hitta på nåt att göra, som tar hela dagen. 

Vi skulle ta en fin bild... Gick sådär ;) 


Söta mamma 💜


Meine kleine (aber große)  schwester! 


Puss mamma! 


Han var så snygg! Här klappar han händerna åt sig själv efter han gett Stampe morot 😊


Söta lilla dockan🌟





Ronnie och lilla Loui



Mina nya naglar 💅🏻


Här är mitt år kan man säga 
Thailand 
Sixten & Zoey
Min fina Ronnie
Förlovningsringen
Bebis-Magen 
Och hästarna 💕
Ett mycket bra år! Som de tre senaste, förhoppningsvis blir nästa minst lika bra 😘




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0