Bebis väntan

Igår var det bebisens beräknade födelsedag, men han höll inte med och håller sig fortfarande kvar inne i magen. 
Kanske blir det en present till mamma på lördag? Eller till Rebecca på tisdag? Vi får se ☺️, jag hoppas han kommer innan nästa torsdag iaf så jag inte behöver gå till barnmorskan 😜

Volvons batteri hade laddat ur igen imorse när Ronnie skulle iväg till jobbet. Typiskt idag när jag skulle in till Falköping och köpa present till Rebecca... Jag får väl snällt stanna hemma och elda eller nåt, kallt har det ju blivit nu. -10 står det men det blåser tydligen också så de sa på radion att det är som om det vore -18 ute, så till promenaden får jag nog ta på mig mina Long Johns som jag fick av min snälla mamma så jag inte fryser ihjäl. 


Har köpte en målarbok som man ska bli lugn av 👍🏻 Bra att ha nåt att göra ist för att bara vänta på bebis. 









Fick håra av babyskyddet i förrgår, Sixten tycker tydligen den är jätteskön! 💕




100%!!!!!!!


Fint, kallt väder igår! ❄️


Min myskompis 💙




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0