Ledsen katt

Måste bara berätta hur stor våran kille.... Nä jag bara skoja, såg att jag redan berättat det 2(?) ggr innan, en tredje känns onödigt ni har nog fattat att han växt 😉. 

Idag är Ronnie tillbaka på jobbet, enligt mig hade han behövt stanna hemma nån dag till men han tyckte han behövde göra ett försök. Hoppas han inte blir sämre imorgon igen bara. 

Det var härligt att krama hästarna i lördags (& mamma, pappa) Tre veckor kvar innan jag får rida! Det känns jättelänge... Men dom går nog väldigt fort, som gårdagen gick!  Vi handlade lite mat, Hampus badade och jag duschade. Sen vet nag inte vad vi gjorde mer. 
Och nu är det måndag, lite konstigt att vara hemma ensam igen efter att ha haft sällskap i en hel vecka. Sån tur är kommer Anna och Saga och hälsar på 😊  

I helgen har vi varit nära att döda en katt. Sixten har på tre dagar kissat i våran säng 2ggr, bakom kaminen, i Hampus vagga, på barnvagnsskyddet och i babysittern! Finns det nåt som luktar äckligare än kattkiss? Fy fan, det känns som om alla våra saker och hela huset luktar och det är så äckligt 😣 vi ska försöka ge honom lite mer uppmärksamhet och se om det blir bättre, annars kommer jag vilja sälja honom. 
Jag kan tänka mig att han känner sig bortglömd, från att jag var hemma i sex veckor och gosade jättemycket till att bebisen fått all uppmärksamhet... 

Jag har fått en tidig födelsedagspresent av Ronnie, 30 dagar med kost och träningsschema med mammafitness. Jag har klarat tre dagar hittills! 
Varför jag gått med är för att jag tycker det är så svårt att veta hur man ska börja träna nu efter graviditeten, vad får man göra och inte och så jag inte fuskar med basicgrejerna och får problem senare i livet. Sen hoppas jag att man efter de här veckorna kanske lärt sig att bara äta godis och fika en dag i veckan. 
Men att tacka nej till att Anna skulle baka och ta med sig kaka idag det tog emot! Jag vill inte vara en sån som säger nej till fika... Men det kommer jag vara i några veckor framöver :/ 
Sån tur var sa Anna att jag kunde få smaka den kakan om några veckor då 😉👍💜 

Dags att ladda ner Walking dead och stryka tvätt medan Hampus slumpar lite. 
 
💙

Och så vaknade han... 😘






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0