Sjuk vad fan

Jag har blivit förkyld. Nästan den  jobbigaste förkylningen har jag fått... Näsan kliar, rinner och är täppt, huvudet tungt och varmt, halsen tjock och äcklig. 
Som om det inte är jobbigt nog med att jag är så varm på natten, att det är obekvämt att sova och att jag drömmer mycket och vaknar ofta, nu är jag jättevarm och vaknar alldeles för ofta, man måste ju sova mycket för att bli frisk så jag kommer nog vara sjuk länge. 
Bebisen vänta inne tills jag är piggare, för föda barn och även vara förkyld vill jag inte... Hoppas jag snart mår bättre och att jag slipper febern iaf.


Igår var det kalas för mamma, jag låg i soffan hela förmiddagen innan jag duschade och det var dags att åka. Vi fick smarrig mat och jättegott fika med tårta, muffins och kakor. 
Det är så konstigt bara att unga, fina mamma närmar sig 50 år... Det är väl inte gammalt längre men det känns som om det är mormor-ålder, iofs är hon ju det nu, ggr tre snart. Men... Konstigt ändå. 

Så idag är det söndag och jag vet inte riktigt vad vi ska göra, ingenting kanske? Kolla på Modern Family och ta det lugnt känns som en bra idé. 
Sen får vi ladda för en ny vecka, Rebecca fyller 26 på tisdag, torsdag kl. 10 är det barnmosketid (det hoppas jag är den sista iaf!)
Sen kommer en ny helg och förhoppningsvis smärta med lyckligt slut💙

Tulpaner- fina tulpaner 💐


Tacos hos Widings 💕


😎 Coola Harry


Glada Elise 💜


Gosekatten! 


Han vilade på ett konstigt sätt igår..


Tårtan! Gjord av Skövdebagarn, eftersom man inte visste om jag skulle kunna baka eller inte. Tur var väl det, den var jättegod 😊


Elise i sina nya, fina kattkläder, trivs hos mormor 🌟




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0