Livet rullar

Det här var ju länge sedan. Det blir liksom aldrig av nu för tiden. 

Livet i huset som mamma, pappa, barn tycker jag går väldigt bra. Vi har en bebis som sover helt okej, vissa dagar sämre men oftast blir det aldrig två dåliga nätter i rad vilket som är väldigt skönt. 
Igår var vi på BVC, han är ju nu sex veckor och väger 4808g och är 56 cm lång. 1643g har han alltså gått upp sedan han kom ut och blivit 6cm längre, han växer verkligen fort. 

Vädret går mot vår och det känns underbart, snart kan vi börja vara ute mer. Hästarna saknar jag väldigt mycket, men börja rida får jag inte göra förrän jag varit på efterkontroll och det har jag tid för om 5 veckor... Segt. Det är bara hålla tummarna för att allt ser bra ut så jag kan börja direkt då. 
(Igår var det 10 månader kvar till julafton)


Just nu sitter bi och kollar på Nyhetsmorgon, det ska snart bli en promenad och senare idag ska vi till min mamma och fixa mina naglar 😊

Dopdagen är bokad och klar! Väldigt spännande ☺️ 
Det är jobbigt med vilka man ska bjuda, helst skulle man ju vilja bjuda allihopa men med två stora släkter blir det snabbt många och dyrt... 
Men man vill ju inte göra någon ledsen :/ 

Han har börjat skratta och det är så roligt! 


Snälla kusin Harry som gärna vill hjälpa till 💙


Precis i en nys 😄




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0