Måndag

Den här veckan jobbar Ronnie sent mån-ons så han åker till jobbet först vid halv 12. 
Det är ganska skönt när han är hemma på morgonen faktiskt :) sen är det ju gansk tråkigt när han ska åka iväg och man vet att han inte kommer hem förrän klockan nio, det är så segt att laga middag och äta själv.

Jag och Hampus har nyss varit på promenad ute i det underbara vädret, solen skiner och är så varm, skogen luktar så gott och jag älskar den mjuka men torra grusvägen! Men vädret gör mig också riktigt ridsugen 🐎 Bara två veckor kvar innan hästarna ät hemma 😁
Med oss på promenaden hade vi Sixten den här gången, med fluffig svans sprang han med, nära vagnen. 




Jag har slagit ner alla stolparna till staketet runt paddocken och spänt repet, nu ska jag bara slänga ut alla miljoner stenar som ramlat ner... Och sen sladda den. Förhoppningsvis är det klart innan hästarna är på plats 😃 Hoppas det soliga vädret håller i sig så det inte blir blött där igen. 



Nu ska jag gå in och mata lillgrabben innan det är dags för mitt mellanmål! 






Imorse när busade i soffan :) 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0