Sjukling

Trodde helgen skulle bli härlig, men icke. I lördags hade jag jätteont i magen, mådde illa och hade feber. 
Jag låg i soffan hela dagen och blev aldrig bättre. 
På kvällen gick Ronnie ut med sina kompisar och käkade å drack lite öl. Hampus var snäll och sov nästan hela kvällen vilket var väldigt skönt så jag kunde ligga i fosterställnig i ena hörnet av soffan. Den dagen överlevde jag på 4 msk fil och en banan. 

Söndagen var Ronnie dålig (nån öl för mycket) jag hade ont i magen på morgonen men det gick över till eftermiddagen, väldigt skönt men det blev en till soff-dag. Så var helgen slut... 

På måndagsmorgonen hade Ronnie ont i halsen och i lederna, åkte till jobbet men kom hem vid 12 igen. Sen till tisdagen hade han blivit jätteförkyld, så blev det hans tur att ligga med feberfrossa i soffan. 

Nu är det fredag imorgon och Ronnie blir hemma då också, men febern är borta nu iaf. 
Hans brorsa Tonmy fyller år idag och ska ha lite kalas-fika imorgon, vi får se om han är pigg och och orkar åka eller inte. (Man vill ju inte smitta ner alla andra som är där heller.. )

Lördag ska vi hälsa på mamma och pappa och alla hästar, jag längtar efter allihopa! 😃 

Var hos BVC idag, 5285kg och 59cm lång! 
2kg tyngre och 8 cm längre på 2 månader, det är bra jobbat😊

Här sträcker han på sig och visar hur lång han är! 



Världens sötaste min från imorse när han vaknade. 



Underbart väder ute idag, +5 och värmande, strålande sol. Dropp från talet och massa kvittrade fåglar, Gud så härligt jag vill bara rida nu! 


💙


Söta kusiner 💕


Man vad fan har hänt med Sixten?! .....😂




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0