Veckan så här långt

Uppdatering från den här veckan;

Måndag: Härligt ledig eftersom Ronnie var hemma, vi åkte till Skövde och köpte spolarvätska och servetter. Annars gjorde vi nog inte så mycket. 

Tisdag: Då var jag hemma och gjorde ingenting, ganska skönt att bara leka med Hampus ☺️ På eftermiddagen hälsade Ronnies mamma och syster på en sväng. 

Onsdag: Gick vi upp tidigt för att åka till mamma och pappa för halv tio hade hästarna tid hos tandläkaren. Alla var duktiga så nu har dom fina tänder! Åt lunch och försökte bli varm igen efter att jag blivit helt iskall efter att ha stått ute. Mamma försökte hjälpa mig komma på vad jag ska bli också, men jag vet inte om vi kom fram till något 😝
Åkte hemåt igen vid halv tre (utan att hjälpt till att mocka tyvärr) dagen gick så fort... 

Torsdag: Efterkontrolldags... Ingen jätterolig grej, men vad roligt att träffa vår trevliga barnmorska! 
Allt såg bra ut och fick tummen upp för att börja rida 😃👍
Hon sa att träffa sånna som jag, är det som gör hennes jobb så roligt och till Hampus sa hon - Du ska vara rädd om din mamma för hon är så snäll. ☺️ Hon är snäll! Henne vill jag ha nästa gång också. 
Började göra en liten uteplats när jag kom hem, jag vet ju inte hur man gör egentligen, men jag provar.ska försöka göra klart den i helgen.

Idag ska jag åka till frissan 😃 Gud vad skönt det ska bli att bli av med det gröna, fula håret! 
Jag har ingen aning om hur jag ska klippa eller vilken färg det blir.. Hade tänkt klippa page, men det känns som alla har nu och blond skulle jag vilja vara nu när det börjar bli soligt och vår men det ör inte så kul när det blir grönt efter ett tag.
Jag hoppas frisören har några bra idéer. Och att det blir fint även fast det ör första april idag... 😜

Hampus har haft några riktigt bra nätter igen, kan vara för att vi ändrat klockan för han somnar nu vid ca nio på kvällen och sover till halv 7, heeeelt perfekt! ⭐️ 
Jag ska klippa mig klockan två och Ronnie slutar inte förrän tre så Hampus ska vara hos farmor så länge. Egentligen skulle han kanske behöva följa med mig till frissan för att också klippa sig 😉
Känns lite konstigt att lämna iväg honom när han är så liten 💙 det är tur att jag varit iväg och handlat själv massa gånger innan iaf 😛
Jag hållet tummarna för att han är glad hela tiden. 

Det verkar bli jättefint väder idag, härlig fredag! 
 
Han är så stor! 😯


Trötta killar 💙💙


Påsktårtan, chokladbottnar med hallonfyllning, täckt i chokladgrädde och garnerad med smält choklad. Jävligt god faktiskt 👍🏻 och chocolate chip cookies. 


Mitt ❤️


Sitter och chillar med pappa! 


Igårkväll när han precis somnat 🌟




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0