Fredag

Här ligger jag i sängen och pratar med Hampus, det är nog mest han som pratar faktiskt. Själv är jag trött för han har legat och låtit och rört sig i vaggan sen halv fyra så jag har inte kunnat sova så bra. 

Rebecca hittade en vagn som hon köpte igår faktiskt och jag hittade en spegel att ha i bilen så jag kan se Hampus medan jag kör, det var väldigt skönt att kunna göra det. Ett solskydd och en borste köpte jag också, så efter badet igår gjorde jag en tuppkam


Den var kvar även idag 😛




Idag hade vi, städa färdigt, gå på promenad och handla på schemat. 
Men det har kommit ganska mycket snö inatt så jag orkar nig inte putta vagnen i det och handla får vi se om jag och Hampus gör eller om vi skickar Ronnie annars åker jag kan och gör det när han kommit hem. 

Jättehungrig är ja men det finns inget gott att göra frukost av så vi kanske vilar i sängen ända till lunch 😜




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0