Glada idag

Just nu är vi på väg till mamma och papp för att få middag och jag har tänkt fråga om jag får skritta lite på Despina. Jag blir bog galen annars om jag inte få sitta på en häst när det är så här fint väder! 

Hampus har varit en solstråle hela dagen ☀️ Han har sovit väldigt lite på förmiddagen och bara skrattat och pratat med mig :) vilket gjorde att jag inte hann städa färdigt, men det kan man ju göra en annan dag! 
Han tar nog igen bristen på sömn nu...

Veckorna går verkligen fort, imorgon ska vi på kalas i Sandhem för att fira Linda som fyllde år i början av mars. 
Då ska dom äntligen få träffa Hampus, det ska bli kul. Hopps han är på lika bra humör då. 

Sen kommer Kerstin och Leif hem från Thailand så dom ska vi oxå träffa, se hur bruna och utvilade de blivit! 😉 

Glada killen idag! 


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


Vi var och hälsade på i Stöpen igår där han gick prova Elises gym 💪🏻

Fin Jacka som han ärvt av Harry, strl. 62 har han redan vuxit i! 


Vi fick följa med och hämta Harry från förskolan igår också, Gud vad roligt det var! Han är så stor och så duktig och han kan så mycket! Jag gillar verkligen honom 😘




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0