Dopdags

På lördag är det dags för dop och tyvärr har Hampus blivit hostig och snorig. Stackarn har alldeles röda och rinniga ögon 💚 
Det är skönt att han ändå sover bra hela nätterna, förhoppningsvis hinner han bli bättre tills på lördag. 

Tråkigt att det ska bli så kallt i helgen bara, jag hade räknat med att det nästan skulle vara sommar vid det här laget så jag kommer nog frysa ihjäl i min klänning. 

Idag när Ronnie kommit hem från jobbet ska vi åka och handla allt vi behöver för att göra smörgåstårtor och fika till på lördag och på fredag ska jag göra klart allt, så på fredagkväll när allt är klart då kan jag slappna av. Just nu känns det bara som om jag glömt nåt, det har jag säkert också vi får hoppas det inte är nåt viktigt bara. 

Igår tränade jag lite, tydligen ashårt om man ska gissa efter träningsvärken jag har idag! 😝 Ska ut på en promenad idag tror jag så jag får mjuka upp mina ömma muskler. 



Hälsade på moster Becci i måndags

Var och fikade med Anna och Saga i tisdags innan vi skulle på babymassage. 
Tror Hampus gillade massagen, han pratade väldigt mycket i början, kissade två ggr -en gång i ansiktet på en annan bebis 😣...
Annars jätteduktig och efteråt, väldigt trött! 


Chillade igår i väntan på att pappa skulle komma hem. 



Idag ser han ut så här stackarn ❤️

Jag längtar efter att åk och handla för kylskåpet är helt tomt och jag är hungrig! 🍌🍉🍇🌮🍰🍫🍪🍴


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0