Ny vecka, 5dagar över tiden

11 januari, mamma har gissat att bebisen kommer idag. Det finns ju fortfarande tid men det känns inte som om han kommer komma ut än. 

Det kliar inte så mycket i näsan längre och det känns lite lättare i huvudet, ist har fått gummisnor men det känns bättre iaf och skönt att jag har lärt mig använda nässpray! 
Jag skulle kunna ägna mig åt att skotta hela dagen tror jag , det seglar ner  stora, tunga, vita flingor. Men det orkar jag inte...  Om jag orkar skotta en gång innan Ronnie kommer hem så att han kan komma in på gården är det nog bra 😜

Idag har jag inte nåt planerat mer än att vila mycket och bli frisk. Imorgon har jag tänkt åka till Rebecca, då fyller hon år också! Men hon får sina presenter på lördag iaf 😉 Sen är det onsdag och en helt okej dag för bebis att komma ut... Om inte så har vi en tid kl.10 hos bm på torsdag, sen är det fredag igen. Då får vi se vad hon säger, förhoppningsvis är det då bara sju dagar, max, innan han är ute 💙



❄️


Katterna är lite galna! 

Överskottsenergi 🙀




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0