Hej

Det var ett tag sedan. Det blir liksom aldrig nån tanke på att skriva här längre.
Men jag kan försöka göra nån uppdatering i veckan iaf så mormor får se lite bilder
😊

Vi är inne på Ronnies andra semestervecka och vädret är ganska tråkigt faktiskt, blåsigt och regnskurar och ingen direkt värme. Känns ledsamt om sommaren är slut nu...

I helgen ska Sacke och Eranthis åka hem till mamma och pappa för att bo där medan vi åker till Junsele nästa vecka.
Sen ska Sacke få vara kvar hos dem och jag tar hem nån annan häst, jag kommer sakna honom väldigt mycket, han är så snäll och så mysig 💚

Det ska bli spännande att åka bil så långt med Hampus men han är ju ganska liten än så jag tror (hoppas) att det kommer gå fint.
Vi har tänkt åka på natten så förhoppningsvis sover han nästan hela vägen 👌🏻
Förra veckan beställde jag en liten ryggsäck till Hampus som jag tänkt att han skulle ha med sig på resan, håller tummarna att den hinner komma fram innan vi åker.

Snart är det även bröllop för Ronnies brorsa Tommy och det ska bli så kul! (Bara jag hittar en klänning!)
Sen kommer hösten och planen är att jag ska börja jobba en dag i veckan.. Det blir säkert kul, att jobba men inte vara ifrån Hampus 💞
Då är det skönt att veta att han är hemma med Ronnie iaf och inte på dagis iaf.

Hampus käkar gröt 😊 (Ca 5 mån)
Fin i sin nya frisyr, i tisdags ( klippt av mormor Chatrin.)
Igår när vi tog en promenad vägrade han ligga ner och sova, då blev det att han somnade så här..
Söt i sin solhatt ☀️
Här drömmer han nåt kul! 💤
Busunge! ⭐️
Borstar... Tandkött😜
Nyvaken 💕
Sacke 💚
Stor kille!
Oxå från promenaden igår ☀️
Man vet aldrig hur man hittar honom i sängen nu för tiden 😃


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0