Flytta

Här sitter jag och väntar på att mamma ska kliva upp så vi kan gå ut och rida.
Jobbigt att vara morgonpigg,  jag kliver upp halv åtta och mamma kommer ner vid nio, halv tio. Då har ju jag hunnit bli trött igen. Men ja, jag får väl gå ut och mocka. 

Jag har sån lust att flytta! Mamma och jag har hittat en gård vi vill ha. Den är ganska nära där vi bor nu. Två hus, tre stall, rakbana, ovalbana, skrittmaskin, härliga hagar, rundkorall. (Tyvärr inget ridhus eller paddock) Det är egentligen bara ett problem, priset... 7 000 000. Lite svårt att skrapa ihop det bara så där och så mycket har vi inte sparat. Om någon känner för att bidra med nån miljon så är det helt okej.

Då och då öppnar jag lådorna som står på mitt rum. Jag har väldigt många fina saker, glömmer ofta bort grejer jag har så det blir alltid någon överraskning när jag kikar igenom allt. 
Jag vill så gärna packa upp dom och använda dom och se på dom! 

Idag ska jag försöka rida alla hästar, i deras nya sadlar! Nästa lördag har jag bestämt att jag ska hoppa med Barbie(om det funkar med underlaget i hagen). Å vad jag längtar! 

Nu får jag nog hitta på nåt att göra innan jag somnar här vid köksbordet. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0