Fredag den 13:e

Slut för i dag, tack för idag, imorgon skiner sooooolen! Så sa vi alltid när dagen var slut när jag gick i nollan.
Trevlig liten ramsa.

På skolan idag såg vi en film "Young Einstein". Det var en väldigt rolig, väldigt överdriven film om hans liv. Kul att se en komedi så här på fredagen tycker jag. Men tråkigt att vi inte räknade, behöver verkligen det. 

Sen worktime! Ganska rolig dag på jobbet faktiskt, det gillar vi. Jag har klarat mig oskadd idag trots datumet på den här fredagen. Kanske jag är en sån som har tur just den här dagen och inte så tur dom andra dagarna. Jo, så är det nog. Jag gillar den här dagen.

Red söt-Sacke när jag kom hem, jävligt nice att det är ljust så länge nu! Gick jättebra, han var både modig och framåt, skönt så fick mina ben vila lite idag. 

Nu, som vanligt är det tacosfredag. Senare än vanligt men troligtvis snäppet godare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0