God Morgon

Eller? 

Jag har alltid varit morgonpigg, när jag vaknar måste jag skutta upp ur sängen direkt. Annars somnar jag om och vill inte kliva upp på hela dagen. 

Jag minns när Rebecca och jag gick på gymnasiet, då ropade alltid pappa när det var dags att kliva upp. Att det var en ny härlig dag och så avslutade han med "Pigg och rask!" Och det där pigg och rask... När han låter sådär överdrivet munter med den där onormalt lena rösten blev man jättearg. Vissa saker blir man väldigt irreterad på utan att ha någon direkt anledning till det egentligen. 

Idag var jag trött, pappa jätteglad, mamma inte så glad. 

Nu ska vi åka till jobbet, PIGG OCH RASK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0