Jag kan allting, om jag bara vill

Mätt och belåten efter min delikata middag! Hasselbackspotatis med saftiga vitlök och citron marinerade kycklingfile'er, god sås och en krispig sallad. Ja, jag kan om jag vill. 

Härlig dag på jobbet och skitgod var kladdkakan jag fick hos min vän Anna. Like always, but still. 

Nu ska vi se om vi orkar oss ut på en kvällsridtur med Sacke, mamma och jag. Sen måste Cassandra, allvarligt kolla i fysikboken. Börjar bli lite snålt med dagar men fortfarande väldigt mycket bok kvar att lära sig. 

Mamma har lite svårt med sin identitet. Hon går runt runt här i köket och undrar vad hon gör för nytta här i världen. Hon Jämför sig med en fästing...Rund och onödig. Stackars mamma, hon verkar ha en svår period här i livet nu. Får prata med pappa om det där, vi får (försöka) vara snälla och stöttande under en tid.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0