JIPPI

Sadeln kändes bra idag! Despina var jätte, jättepigg och glad, sparkade bara två gånger i varje galoppfattning men fortsatte sedan galoppera och hej vad det gick undan. Jag tror det här kommer bli bra! 
Ska bli spännande att prova sadeln på Barbie igen också. Men det skulle ta några dagar innan vi kunde låna den eftersom hon var tvungen att värma om den. 

Klockan är mycket och jag måste duscha, snablar vad jobbigt! Jag känner för sommmarlov, skulle vilja ha den känslan som på Flora reklamen. Dom sitter under ett träd och äter en macka så frågar den ena -Vad är det för dag idag? -Jag vet inte svarar den andra. Så som man kände när man var liten och hade sommarlov.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0