Påsklov

Man saknar ju påsklovet man hade när man gick i skolan. Nu när det är lov, då får man bara mer att göra. 
Imorgon är det skola, sen ska jag jobba resten av veckan. Catching! 
Känns skönt om det kan bli lite mer pengar nästa lön. Det är konstigt med pengar, dom försvinner så fort. Ungefär som godis... 

Undrar om jag får något påskägg i år?

Våran stora hund Kimmie, (pappa fick bestämma vad hon skulle heta och då döpte han henne efter Kimi Räikkönen, F1 förare. Han är ett stort fan av dom små bilarna som åker runt, runt, runt....Ja, alla har vi olika intressen).
har börjat käka sorkar och fiser så det stinker något djävulskt! Jag hoppas det är slut på sorkarna snart.

I kväll ska jag åka och kolla på film hos en kompis, tänkte att jag skulle köpa fredagsgodis då eftersom jag inte åt något i fredags. Men det är så länge till kvällen och jag är väldigt sugen på godis nu, not an easy problem.

Tror jag går ut och slår skiten ur min boxningssäck istället, ganska bra att ha en sån. Är man arg på någon är det bara låtsas att det är den människan och så slår man tills man inte är arg längre. Tack till morbror och c/o som gav mig den i födelsedagspresent! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0