Rent och fint, nästan

Nu har jag, ska väl inte säga städat. Men plockat i ordning på mitt rum! Jag har provat alla mina klänningar, så nu längtar jag till sommaren. Kollat i mina fotoalbum, saknar min söta Samona. Kollat i mina lådor och lekt att jag har bakat med mina fina saker. 
Jag hittade hela mitt badrumsskåp, var ganska mycket grejor. Plockade fram allt så jag kan använda det innan det går ut i datum. 

Badade mina fötter också så nu är dom lena och luktar pepparmint. Skitbra. 


Hittade mina fina(?) vantar



Hittade gamla skiv...fodral..


Hittade dom här.. Kanske jag ska börja läsa dom istället för receptböcker?



Alla mina grejor



Trodde det skulle bli åska där ett tag, när jag var ensam. Men det kom bara regn.


Nu håller jag på att göra middag, vet inte hur det kommer att smaka. Hoppas det blir lite gott i alla fall för jag är jävligt hungrig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0