RockTorsdag!

God Morgon!

Snart ska jag åka med Malin till en stad och köpa smink. Och eftersom Cubus har 30% på allt så kanske det finns något där och H&M har 20%, kanske har dom också nåt? hihi handla är kul. 

Sen blir det inte så kul... Jag har uppgiften att städa idag. Jo, det blir kul. Hur kan man inte ha kul med gula handskar, rengöringsmedel och jävligt bra musik? Mamma kommer bli SÅ glad för det ska bli SÅ fint! Om jag hinner ska jag baka bullar så blir pappa också glad. 
Jag är nog ett bra barn! Ibland i alla fall. För det mesta tror jag. 

Får hoppas det slutar regna i kväll så vi kan ut och rida, hann inte med det igår. 

Nu ska vi dra, mitt fina nagellack och jag! Shalom! 


You gotta lose your mind in Detroit rock city!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0