Skönt men inte bra

Vi har studiedag i skolan imorgon, igen... De är väl skönt, men verkligen inte bra för då kommer jag inte göra några läxor. Jag önskar att att jag läste något som jag tycker är roligt. Köpte en godispåse, som jag ska försöka spara och ha medans jag gör läxor imorgon. Kanske hjälper?

Och jag har förbannat ont i svanskotan efter alla röv-dunkar jag fick av sadeln igår när hästarna slog bakut hela tiden! Stackars rumpan... Pappa skulle hämta en av sadlarna idag, så jag kan prova den ikväll. Hoppas det slutar regna bara. 

Dom här roliga bilderna är ur en bok som DAVID BATRA gjort. Det är lappar som folk har skrivit och satt upp i ex. trappuppgångar lite var som helst i Sverige. Riktigt kul!












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0