Sleepy sunday

Jag känner mig glad idag! Jätteskönt väder, snart maj den finaste månaden, snart min födelsedag. Skit härligt!
Tänkte köpa jordgubbar till efterrätt idag men då hade dom inga i affären, får bli till helgen istället.

Efter middagen blev jag jättetrött. Men mamma och jag ska försöka svinga oss upp i sadeln och ta en mysig tur i skogen i alla fall. 

Imorgon ska jag upp halv 5, känns inte okej. Men what to do? Ingenting, kanske går dagen fort, jag hoppas hela veckan går fort! 

Sen när vi kommer in ska jag läsa Solo, käka äpple, se på tv. Ingen ångest söndag idag inte, myssöndag tycker jag känns bättre, det kör vi på idag. (Men jag skulle allt ha köpt B&J:n jag kollade på i glassdisken, lite godare än äpple...)



VS.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0