Snart så

Arbetsdagen slut.
Vågen på jobbet var väldigt dum idag, det är något glapp i den så den stängde av sig hela tiden. Så den gjorde så att jag glömde att ta i salt i en tekaksdeg. Inte så kul när man precis hissat upp en 20 liters deg i maskinen och först då kommer på, FAN SALTET! Var bara att lyfta ner all deg och blanda i saltet...Deg är väldigt ohjälpsamt och tungt.

Inte konstig att jag har såna biffiga muskler... Min söta lilla kusin på 6 år sa ju till mig - Cassie du är hård som stål! Man kan säga att han är min favoritkusin nu.

Den här veckan har jag glömt en massa saker, eller en massa saker, alla saker. Allt som jag liksom måste komma ihåg har jag glömt. Väldigt störande och man blir så arg på sig själv när man har känlsan av att "jag har glömt nåt" men verkligen inte kommer på vad det är. Men man får ju veta av någon irriterad människa till slut. Tror att jag tappade några hjärnceller när jag en period sniffade bensin.

Nu ska jag ut och springa en sväng, men jag har tappat en gummi-plutt på lurarna så nu har jag bara musik i ena örat..Går inte lika bra att springa då. Sen duscha, för ikväll kommer Becci! Då ska vi äta påsktårta, made by my workplace. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0