Fyra dagar

Snart kommer hovslagaren, så nu får pållarna fina fötter igen. Skönt att få bort snösulorna på Sacke. 

Pappa är ledig hela veckan och ska hjälpa mig lägga på sommardäcken på min racer, tror att vi gör det idag. Resten av dagen ska jag sitta med fysikboken. Jag måste det. 

Ååå jag längtar tills Becci kommer! Bara 4 dagar kvar. Längtar till lördag också, då ska vi gå ut i Rebeccas gamla hometown. Det var jättelänge sedan vi var där så det ska bli så roligt! 


Jag måste bara sucka lite över dom tran-intresserade människorna och säga att, man kör inte 50 på 80 väg och 60 där det är 90. Vi som inte gärna studerar dom dansande fåglarna tycker att det är lite jobbigt och man blir lite stressad. Så snälla kör i den hastighet som är angiven på vägen. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0