Solen skiner idag

Ramsan hade rätt, det är sol idag! 

Än så länge har jag hunnit med att, mocka, kratta, fika, ridit och klippt min lille köttbulle. Han tyckte det var riktigt skönt att bli av med all den varma och grusiga pälsen. Skitsnygg blev han!

Det var Sacke jag red idag också, vi vill inte rida dom andra innan vi har fått deras sadlar. Känns inte bra när man vet hur illa dom vi har nu ligger. 
Marsvinen och kaninen fick komma ut i solen och käka gräs medans vi var ute. Skönt med lite frisk luft för dom.
Jag typ, löööv the spring, it's so amazing med all the birds thats kvittering and the sol som is shining!

Nu ska jag duscha och försöka hitta nåt fint att ha på mig, för ikväll ska jag på bio! Ammerican Pie-The Reunion. Tror att den är riktigt jäkla rolig. 

Köttbullen minus sin päls! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0