Swisch

Den här dagen har gått skitfort! Åkte halv tio till jobbet och kom hem halv sju. Hela dagen, borta! Men nu behöver jag inte jobba inatt utan kan börja klockan sex, riktigt skönt. 

Morgondagen kommer också gå jättefort. Direkt efter jobbet ska vi åka med Barbie och Despina för att prova ut sadlar. Direkt efter det ska jag åka till min morbror och vara barnvakt åt dom söta barnen. Dom skulle åka och kolla på In Flames, frun i huset är ett stort fan av dom! Kommer vara hemma runt 24-01. Får nog ta med mig läxböckerna för dom behöver jag verkligen sticka näsan i!

Idag är det film-godis-mysa under filten väder. Hade ju varit okej om man hade godis och en bra film... Filt har jag i alla fall. Men kanske det är något bra på tv:n? Kanske inte.
Åt aldrig lunch idag. Det gillar inte min skalle, så nu har jag ont i den. Ipren och vatten och hoppas att det är något bra på tv:n får det bli.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0