Tacosfredag

Tacosfredag idag - as usual! 

Nu är det vinter igen, kul. Nä inte kul. Vi sitter i soffan med ljus och mys framför Let´s dance, jag vill också dansa. Jag får komma på något som jag kan bli känd för så jag kan vara med! 

Trevligt med lite påskledigt tycker jag, mycket mat, mycket godis och mycket mys. Allt som är bra. 
Rebecca har färgat håret på mig så jag är lite finare tills imorgon.
Direkt efter frullen drar vi och har lite "Skön Shopping i Skövde" sen mockar vi, rider om det är fint väder, äter påskmat, fix inför kvällen och sen drar vi! 

Så imorgon kommer en fin Outfitbild på oss, alla tjejer som har blogg lägger ut såna så jag måste väl det med. Följ reglerna liksom. 

See ya tomorrow!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0