Idag

Jobbade lagom, fyra timmar idag! Kom hem halv elva och fick snabbt slänga i mig lite lunch innan det var dags att lasta och åka med hästarna.
Dom var snälla och gick på transporten direkt, skötte sig jättebra under hela tiden vi var där. Hittade sadlar som passade och var sköna, i alla fall i skritt och trav... När vi skulle galoppera då blev det inte så mycket till galopp. Inget alls faktisk, dom bara sparkade bakut, studsade hit och studsade dit! Väldigt pinit! Men vi skulle få låna hem sadlarna så vi får känna lite mer hur det känns. 
Nu är det bara att hoppas att jag får tillbaka en jävla massa på skatten så jag har råd att köpa någon.

Sitter just nu i ett hus ganska långt hemmifrån, med tre fina barn. En med ett marsvin i knät, en som spelar Narnia och en som sökt på "funny cats" på you tube och skrattar som bara den! 
Nu ska vi käka lite kvällsfika innan det är dags att hoppa säng. 

Top Moddel final idag (tor jag) Det ska jag försöka se på. Sen Despi! Nice.

Over and Out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0