effektiv eller inte


Gjorde kanske inte allt på listan idag, men det är ju bra att det är fler dagar på den här veckan.

Imorgon efter jobbet ska jag till en fin tjej och få kladdkada! Det ska bli så gott! 

Ja, det jag gjorde idag var;
Skola
Mocka
Städa mitt rum
•Tömma klädkorgen
•Bada stinki
Boxas
Duscha
ev.Rida

Men jag gjorde också;
Sola
•Springa med Eranthis
•Dansa & Sjunga 
•Kola på O.C

Kanske jag skulle ha prioriterat om lite, tömt klädkorgen (som är överfull och har säkert varit det i en månad) och fixat middag så jag hade haft en matlåda tills imorgon istället? Men vissa dagar, nästan alla, är det mer kul att göra dom roliga grejerna istället för dom som man egentligen borde. 

Imorgon är nog en bättre, gladare dag än vad idag har varit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0