BAJSKORV

Ibland känns det bra omöjligt. Fick övningsprovet idag, fattade inte en enda fråga. Trodde jag klarade en, men nej. Det som kändes så bra med alla uppgifterna igår. 

Jag undrar om jag behöver åka och röntga hjärnan igen?

Har varit en konstig, stundvis rolig, stundvis hemsk dag idag. Efter skolan satt jag med skolböckerna upptryckta i näsan i en timma. (Blev inte klokare för det, bara ledsen) Sen åkte mamma och jag iväg och betalade sadlarna. Det var i samma stad som pappa jobbar så vi svängde förbi med lite bullar, made by me yesterday. När vi ätit oss mätta på bullarna skulle vi 9 mil bort och lämna gamla sadlar till försäljning. Då hamnade vi mitt i en olycka, sånt gillar jag, jag vill vara med blod, trasiga ben och blinkande blåljus. Men jag kan inte simma så bra, annars hade jag sökt till polis för länge sedan. Tycker att ambulansförare verkar väldigt roligt också, det ska jag kolla lite närmare på ikväll.

För jag måste nu ikväll bestämma vad jag vill här i livet. För om jag inte behöver åka till skolan imorgon, så tänker jag inte göra det. Det där med fysik kan jag gärna lämna till dom smarta. 

Mamma och jag kom hem efter våran "roadtrip" klockan artonnollnoll. Skuttade ut till stallet och red på Sacke, gulliga lilla Sacke. Så snäll. 

Sorry för att jag är så pessimistisk, men man har såna dagar ibland. Nu ska jag säga bajskorv tills det låter som ett jättekonstigt ord. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0