En dag kvar till döden

Igår bakade jag bullar. När jag skulle pensla dom och ta på pärlsocker märker jag att vi har inget pärlsocker! Men, jag fick inget utbrott utan var lugn och tänkte -Nähä, då får vi ta florsockerglasyr istället. Jag börjar kanske bli stor. Fyller ju 21 om 25 dagar...

Imorgon är det dagen då jag kanske tar mitt pick och pack och flyttar upp till mannen med det härliga skägget. Prov halv tio, men jag är inte redo. Skulle vilja att det var på måndag istället. 
Såg precis en likbil åka förbi utanför köksfönstret, det kanske var en blick in i framtiden? 

Nu ska jag iväg till skolan och försöka räta ut alla frågetecken. Vill hellre ut och rida!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0