Jahaja

Vad ska man göra resten av dagen då? 

Mamma red Despina och jag Barbie, en lugn tur eftersom mamma hade ont i ryggen idag. Knoppade Barbies nya korta man och flätade svansen, hon blev jättesöt! Kanske jag är lite störd som gör så när vi bara rider i skogen. 
Sen red jag Sacke och mamma cyklade med, gick bra det med. Känns nästan lite töntigt att skriva "vi har ridit, det gick bra" Det gör ju det hela tiden nu, dom är så snälla dom små pållarna, nemas problemas liksom!

Ingen åska än, skönt. 

När jag gav hästarna lunch såg jag att det växte så grönt och fint gräs vid stallväggen, jag plockade en näve och då kommer Sacke knallande emot mig, så han fick gräset. Medans han äter från min hand råkar jag trycka benet mot tråden som sticker ut lite. Herregud vilken jäkla stöt! Small till jävlar i knäskålarna, hjärtat och armbågarna. Då vaknade jag till ordentligt. Och stackars Sacke fick också en stöt, han skuttade iväg och fes. Men kom snabbt tillbaka och ville ha mer gräs så han fick nog inga men för livet. 

Svante, mammas bebis


Oswald, Rebeccas katt. Sigge, min katt!


Elsa, mammas andra bebis


Baksida, MUMS!


Framsida, inte så pjåkig den heller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0