Min dag så långt

16.5 grader har det varit idag. Shit asså, nu kommer flugor och sån skit. 

Det blev lite varmt att gå i alla affärer, jag hade ju både tröja och jacka på mig vilket inte behövdes. Men jag hittade det jag skulle, kanske jag hittade något åt mig också...? Japp det gjorde jag! Jättemycket fint fanns det, ville ha alltihop! Men den sura tanten i kassan sa att det gick inte att betala med mitt kort och undrade om jag hade pengar på det. Jag bah, -Öh ja, jag har pengar på det... Kanske bara inte sååå mycket pengar. 
Då försökte hon förklara att man inte kan handla om man inte har pengar, blablabla... 

Alright people, thats not a true story. Jag köpte bara smink, nagelack, en t-shirt, ett linne och en tröja. Det jag hade råd med alltså. 
Det var ett riktigt jobbigt, pratglatt gäng inne på Gina tricot. Ångrar att jag inte tog kort på en av dom, hon hade väldigt kul klädstil. Var vuxen men klädde sig som ett litet barn. Hihi.

Nu har jag mockat, nu är jag jättehungrig men jag har så ont i huvudet så jag orkar inte laga nån mat. När jag blir rik ska jag ha en egen kock. 

Här kommer det lite biler på hur min dag har varit. 


Nu kommer sommaren!


God morgon till Sacke.


God morgon till en, inte så pigg Barbie.



Kanske en dum dag att handla på. Lön och öppning av en ny affär.



Hittade ett par springskor som jag jätte, jätte, jätte, jättegärna vill ha i present på min födelsedag. Kommer passa perfekt till en annan present som jag vet vad det är men ska glömma bort. (Hoppas jag får dom!)



Jag gillar mitt nya nagellack! (Ja, jag biter på naglarna. Ja, jag är dålig på att måla naglarna)



Och våra söta små gnagare blir glada nu när det finns gräs.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0