What to do

Igår hade vi jättetrevligt! Jag blev bjuden på oxfilé efter det blev det chips och godis, sen kom det tårta! Åt jättemycket, men konstigt nog är jag fortfarande godissugen idag. 
Kollade på Let´s dance sen en film. Fattar inte hur Pernilla kunde åka ut, jag tycker vi säger bye bye till Camilla Henemark nästa vecka. 

Idag är en dag som alla andra, mocka, rida. Same old, same old.
Ikväll ska jag ut och dansa med Malin, det ska bli kul! Men jag har ingenting att ha på mig, inga kläder och inga skor...  
Egentligen skulle jag vilja ha mina vanliga skor så kan jag dansa utan att få ont i fötterna. Men det är ju lite snyggare med höga skor. Dom här väljer jag mellan;









Tror inte det blir dom lila, för det enda jag vet är att jag ska ha mitt nya blåa nagellack!
Synd att inte min Becca bor närmare så kunde jag låna kläder av henne. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0