God morgon Sverige!

Nu har jag vaknat, ätit frukost och duschat. Tyckte det var jätteroligt igår! Dansade, sjöng, pratade, skrattade, dansade och sjöng ännu mer. 
Idag väntar lite jobb, lite rida och inte så mycket mer. Ta det lugnt, kanske en promenad. 

Google är en riktigt bra grej! Jag är inte så bildad i alla områden (tro det eller ej), men är det nåt jag vill veta är det bara att *klickKlick* så får jag reda på de.
Eller om man pratar med någon och man fattar ingenting, låtsas då att du vet vad den pratar om och googla när du kommer hem. Slipper man känna sig dum och nästa gång man pratar vet du vad det handlar om och kan svara och ställa frågor. Win, win situation for everybody! 
Idag är en dag, jag menar, varje dag är en dag att fira att vi har google!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0