Back to normal

Nu är det som vanligt igen. Becci har åkt hem så nu är det bara mamma, pappa och jag hemma. 

Tror hon tycker vi har det ett lite för högt tempo här hemma. Ungefär som vi tycker när vi åker till mormor. Rebecca bor ju i lägenhet nu, har inga djur och det är bara hon och hennes fästman. Lugnt, tyst och fint.
Här är det många djur, som låter för det mesta hela tiden. Vi ska ut och mocka, rida, fläga hit, flänga dit. Det är mycket man ska hinna med när hon kommer. 

När man kommer till mormor och Klas, dom bor granne med min ena moster och hennes 4 (ursöta!) barn och man. Så barnen är ju hemma hos dom väldigt mycket. Det blir mycket prat, mycket mat och mycket bus. Jättehärligt! Men man bli lite trött eftersom man inte är van. Jag kan tänka mig att Rebecca känner att det är väldigt skönt att komma hem till, framförallt tystnaden! Men vi har haft det trevligt :D (Vi gör en smiley på det för det har varit jättekul) 

Ikväll käkar vi kex, ost och dricker cider. Mumsfillibabba! 



En sommar satt Rebecca och jag i våra saccosäckar, åt glass och spelade DonkeyKong på vårat SuperNintendo hela dagarna. Det var roligt det! En dag hade en katt kissat och bajsat i hennes saccosäck, hon satte sig nästan rakt i poopen. Så den fick vi slänga och så var våra Donkey-spelande dagar över. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0