Vecka 17

Måndag idag.

Är bara 20 dagar tills det är min födelsedag och jag har inte bestämt tårta än. Nutellatårta? Jordgubbstårta? Eller kanske jag ska komma på en oreotårta? Jag har sett några små paket som det står mitt namn på. Dom ligger på en stol bakom dörren i tv-rummet. Undrar bara vad det kan vara, jag har ju bara önskat mig stora saker.

Den här veckan är bra för det är lön på onsdag! Har längtat väldigt mycket efter den, hela månaden kan man säga. Det är mycket som kostar nu. Sadel, tandläkaren till hästarna, bilen skulle lagas, Stinkis tänder måste fixas... 

Annars är det inte mycket som är inplanerat i veckan, förutom att pappas storebror kommer och hälsar på till helgen. Kul för dom att leka och skruva i bilarna.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0