CHOKLAD

Jag vill ha choklad....





Idag var det Sacke som fick komma ut. Det var riktigt roligt, han känndes pigg och glad! Så underbart nu när det är ljust så här länge och så varmt, det får det gärna fortsätta vara.

Det var ingen som orkade laga någon middag, så det blev varma mackor. Gör inget, för det var jättegott! 

Nu blir det tv resten av kvällen, först Sofias änglar som vi ser på nu... Hemskt när små barn ska behöva bli sjuka... Sedan blir spänning med Maria Wern. 
Såg förresten den nya Ica reklamen, haha! 

För er som uppmärksammade att det stod "Springa" på min Att göra lapp, nej det är inget jag gör ofta, nej jag springer inte fort och inte långt. Kanske jag ska säga jogga istället... Men det är väl bättre en gång per år än ingen? 

Vill fortfarande ha choklad...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0