Fint väder

Vaknar till fåglarna idag igen! Det gillar jag, man blir så glad av det :) 

Kollade på finalen av The Voice igår, Carina Berg hade också haft magsjuka. Kanske hade vi blivit smittad av samma bacill? Men hon såg pigg ut så vi ska nog klara av det här!
Röstade aldrig men blev glad över att Ulf vann, tyckte att han var bäst.
Fick ett sms av min storasyster där det stod "Uffe the maaaaaaan" :D Kan inte annat än hålla med! Wohooo!


Japp, jag har en storasyster, hon är ett år äldre än mig men fem centimeter kortare. Har flyttat med sin hyfsat nyfunna kärlek upp till stora staden Stockholm, där hon jobbar som tandsköterska.
Nu har vi inte träffats sedan mitten av Januari så det ska bli jätte, jätte, jätteroligt när hon kommer hit till påsk!
Man kan ju faktiskt sakna sin lilla storasyster ibland...
Now i´ts time for breakfast!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0