Freaky Friday

På väg till skolan i morse hände något väldigt läskigt. Som alltid när jag kör bil är musiken hög, brillorna var på för solen sken, lagom borta i tankarna... Så ser jag en stor, vit  boll i ögonvrån och sen small det till i backspegeln på passagerar sidan. Spegeln flög ur och hängde och slog mot bilen. Herregud vad rädd jag blev! Sicken jävla smäll kan man säga! Jag vet inte var det var men nåt var det som kom och slog sönder spegeln. Hade jag inte haft bildbevis så hade nog inte mamma och pappa trott på det. Att en stor, vit boll flög rakt in i bilen...




När man ser skadorna på bilen så får man ju vara glad att man lever.

Så nu sitter jag här i fåtöljen och njuter av livet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0