Hej och Välkommen

Så länge har jag varit så glad att jag har sluppit den otrevliga sjukdomen magsjuka... Men natten till torsdag vaknade jag 03,25 och mådde illa och att vakna så bådar ju aldrig gott! 
Några minuter senare sitter jag och hänger över toaletten.. Ligger i soffan hela dagen och tror att jag är nära att korsa över till andra sidan. Riktigt så farligt var det självklart inte och redan idag mår jag mycket bättre och tur var väl det annars hade ni ju inte kunnat följa med mig på min alldeles nya, spännande och lite bajsluktande blogg! :)

För att lära känna mig lite bättre;
*Bor hos min mamma och pappa, kanske inte alltd så festligt men skrattar man inte med dom kan man skratta åt dom. Sällan man har tråkigt!
*Gillar djur, håriga i alla fall...Jag har 2 hästar, 2 marsvin, en katt och en illaluktande hund med det passande namnet Stinki.
*Utbildad bagare som jag även jobbar som.
*Läser fysik B (Tyvärr inget ämne som jag diggar)
*Sjunger jämt och hela tiden, men bara då jag tror att ingen hör.
Hoppas ni hänger med mig i mitt liv, för det här kan bli kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0