Ikväll ska vi ha skoj

Hittills har dagen varit jättebra!

Efter frukosten var jag ute och red på min fina, vita häst. Mamma fick som vanligt cykla efter oss som en dåre! Inte för att hon tycker att det är kul, utan för att hon inte kan rida riktigt än p.g.a att hon har ont i ryggen och inte gärna vill riskera ett ryggskott, ska inte säga om utan när hästarna skuttar till. Dom är inte igång så väldigt bra och därför hoppar dom och skuttar mest hela tiden.
Men nu de senaste gångerna har det faktiskt känts som om det finns ljus i tunneln! Riktigt skönt att våren är på väg.



Nu har vi precis kommit hem från en husvisning, jag, pappa och mamma. Jag hade ingen lust att åka någonstans, har en fuldag idag... Igen...
Men då får man tänka att det finns väl alltid nån som är fulare, det gjorde det också. Skönt!
Det var ingen gård vi fastnade för, huset var inte så fräscht som det hade sett ut på bilderna, men stallet var fint :)




Ikväll ska jag ut och SHAKE SOME ASS med några buds! Älskar och dansa så det ska bli kul! Snart dags att välja skor och kläder.
På med musiken musiken, hoppa upp från stolen och dansa, pausa, dansa!
Barbie och jag i skogen idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0