Kalas på våffeldagen

Igår var det roligt, nu är det sommartid och idag är det våffeldagen!



Det var, som alltid. Riktigt kul igår! Dansade mycket och pratade med många trevliga människor :)
Vi såg en kille som såg precis ut som Tzatziki, helt galet lik var han! Tillslut var jag tvungen att gå fram och fråga om det var han, men näpp det var det inte... Då fick jag försöka dansa mig bort därifrån och skämmas lite. Om man tänker efter så, vad fan skulle Tzatziki göra i våran håla..? Men man kan ju hoppas att han var så full att han inte kommer ihåg att jag frågade det.
Det var jag som körde igår, skönt det för då är jag pigg idag!



Idag ska jag på kalas! Älskar kalas! Det betyder fika :) Mums!
Det är min morbrors fina fru som har fyllt år. Dom har dom bästa kalasen (Förutom mormor) för vi får alltid mat hos dom och det är så himmelskt gott! (Bra Cassie, ingen svordom)


Men, man får inte glömma att det är våfflornas dag idag. Eftersom jag nästan precis kommit upp ur sängen blir det våfflor till frukost idag :) 
Så det är vad jag ska pyssla med nu, make some delicious våffels!
Pappa tyckte att jag skulle göra dom, för mina var tydligen så goda. Vet inte om han sa så för att han skulle slippa eller för att han verkligen tycker så... Men ha! Måste ju vara för att jag gör dom så goda!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0