Kväll

Måste börja berätta det roliga som hände på affären när vi handlade!

Mamma skulle hämta lök och jag paprika. Då ringer mammas telefon, det är pappa. Hon säger högt, -va? Pizza? En tant vänder sig om och kollar varför mamma gapar så.
Då störtar en paprika, pang i golvet. Tanten ser att den går sönder, men jag skrattar till och låtsas som om jag inte såg att den gick sönder och lägger den på purjolöken istället.
Då hör jag pappa. Mamma har råkat trycka på högtalartelefon och man hör pappa klart och tydligt säga, -Är det nån mer än jag som vill ha pizza eller? Hö hö hö...
Tanten kollar på mamma igen... Jag med och börjar skratta. Då hör jag hur det bullrar, det är paprikorna, dom rymmer! Men på ett väldigt snyggt sätt hinner jag rädda dom från att krascha ned i golvet. Då suckar tanten och går därifrån. Vem sa att det var tråkigt att handla?


Kolla in den här! Kostade dock. 60 spänn...

Dom gillar leverpastej på CityGross.



Det gick inget bra att göra tårtan. Den blev ful. Men jag hoppas att den smakar bra i alla fall!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0