Ny vecka imorgon

Klockan är alldes för mycket, för jag har inte gjort det jag ska idag.


Skulle ha ridit, skulle suttit med mina läxor och skulle gärna vara nyduschad nu när jag har parkerat mig framför tv:n. Men jag har bestämt att jag ska kliva upp tidigt imorgon och duscha och göra lite läxor innan jag drar till skolan. Varje söndagkväll säger jag att jag ska kliva upp liiite tidigare för att läsa i min intressanta fysikbok, konstigt nog är man alltid så trött när klockan ringer och det slutar med att man kliver upp den vanliga tiden i alla fall... Jag tror jag gör nåt galet och struntar i att ändra väckaren imorgon, skip the fuzz liksom.



Nu ska vi dricka te, familjen och jag och spana in det nya programet på ettan, Coacherna. Tror att det kan vara riktigt kul!



Kalaset var trevligt förresten, svingod mat precis som jag trodde!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0