Riktigt nice

Nu har jag galopperat i mina stigbyglar! Superbra var dom. Sacke var lugn, jätteduktig och han hade egen framåtbjudning, helt underbart! Det går bra nu.








Nu ska jag om mamma åka och handla mat. Det är ju nåt av det tråkigaste som finns. Inte när jag bodde själv, vet inte om det var för att jag då bara köpte oreo-kex, cola, B&J, vindruvor, juice och risifrutti... 
Men vi måste, för jag ska baka en tårta till pappa idag. Han hade lovat en kund (pappa är bilförsäljare) att om han köpte den sprillans nya bilen han hade kollat på så skulle pappa bjuda på tårta. Han köpte bilen så nu måste det bli en tårta! 

Ska fixa bilder på den när den är klar.

 

Ojoj, nu är mamma klar och jag har inte burit upp lådan, måste skynda mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0