Sommar kanske

Idag är det jävligt varmt, 25 grader i solen, 19 i skuggan. Känns som sommar! Längar tills det blir sommar på riktigt när man kan grilla, spela kubb, glida runt i bilen och käka glass. Härliga dagar!

Blä, jag var tvungen att äta någonting snabbt nu innan vi ska ut och rida. Men jag orkade inte fixa iordning något gott, så det fick bli ett kokt ägg och en Safari yoggi. Jordgubbssmak, jag gillar inte yoggi med jordgubbssmak egentligen. Varför vi har barnyoggi med jordgubbssmak, som jag inte heller gillar i kylskåpet är för att mamma skulle vara gullig att köpa något gott åt mig efter jag varit sjuk. Så nu ska jag snällt och fint äta upp den eftersom mamma var så söt! 

Idag när jag satt i bilen på Willys parkering såg jag 3, mycket roliga människor! Det brukar inte vara så uppskattat av andra när jag plötsligt börjar skratta och dom frågar vad det var som jag tyckte var så roligt. Och jag svarar, -Såg du inte den där människan!? 
Vid sådana tillfällen saknar jag min storasyster, she gets me. Vi brukar alltid uppmärksamma och fnissa till om vi går förbi någon rolig. Det här är inte för att vara elak, inte för att vi tycker att vi är snyggast, inte för att vi hånar dom. Utan bara för att det är kul. Det är ju bra att skratta. 
För att bara förtydliga, så skrattar vi inte så att dom ser.


Jo! Jag var ju på Willys parkeringen av en anledning, ibland, ganska ofta skjutsar jag hem en arbetskamrat efter jobbet. Som en dag som denna till exempel. Han skulle köpa ris, när han kommer tillbaka så får jag en chokladkaka! Snällt! Så nu har mitt chokladsug sedan igår sjunkit. Tack!

Nu ska vi ut och rida! TTYL!



Kommentarer
Beccie

Hahaha! Jag längtar till påsk! Då ska vi skratta!

2012-03-27 @ 22:23:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0