Barbie Jane

Nu får ni njuta av lite bilder på min fina pärla, Barbie Jane!










Och här kommer en ful-bild. Ja, jag gör till mig. Ser inte riktigt så galen ut jämt.





Som ni ser på bilderna var det, totalt galet underbart! Snäll och lugn pålle och vackert väder! Om bilderna är suddiga, ha överseende med det. Det är på grund av att min fotograf, mamma, cyklade och tog kort. En applåd till henne som inte ramlade en enda gång!


Nu är klockan åtta och jag vill kolla på Top Model, men det får jag inte. Vi har en överenskommelse mamma och jag, hon vill se Äntligen hemma och jag Top Model. Det går ju inte eftersom det är på samma tid, samma dag. Då har vi sagt att vi får se det varannan vecka... Se vad vi är lugna och bra på att kompromissa i familjen. (Bahaha)


I mitt sovrum finns det ganska mycket. En liten "kontorshörna" som mamma har, rummet ska egentligen vara hennes kontor. Men jag liksom krossade den iden när jag flyttade hem igen. Men grejerna finns där i alla fall, det går bara inte så bra att avnvända dom.
Sen har jag en massa lådor fulla av mina saker...Många...Många lådor. Sen finns det en stor ställning som jag har som garderob. Min säng. Men inte att glömma, en motionscykel! 
Ja, vi längtar alla tre tills jag flyttar igen..

Men nu tror jag jag ska upp och trampa lite på den där motionscyklen, innan Desperate Housewives börjar. Puh så hurtigt!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0