Bulldags

Jag sov enda till klockan tio imorse! Inte något som jag vanligtvis brukar göra, men jag drömmer hela nätterna så det känns inte som om jag har sovit något när jag vaknar i alla fall. Ganska jobbigt.

Snälla pappa och snälla Christer fixade med min bil igår, så nu håller jag på att baka bullar till Christer som tack för hjälpen. 
2000 kronor fattigare, men nu behöver jag inte vara orolig att hjulen lossnar när jag är ute och brummar, det känns bra!

Barbie var jätte, jätte, jätteduktig på träningen igår! Men jag och mamma tyckte inte att det kändes riktigt bra med tränaren så vi får nog leta vidare.
Men det var kul att få rida lite! Både jag och Barbie har träningsvärk idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0